محتشمی پور: مردم در سال ۹۲ و ۹۴ به آرامش رأی دادند

یک فعال سیاسی و مدنی اصلاح‌طلب خطاب به کسانی که می‌گویند روحانی چه کار کرده است، گفت: شما چگونه یک دوره ۴ ساله را همواره سیاه دیده‌اید؟ سؤال اینجاست که آیا سیاه نشان دادن چهار سال فعالیت یک دولت در نظام جمهوری اسلامی تضعیف نظام محسوب نمی‌شود؟

فخرالسادات محتشمی پور شامگاه شنبه در ستاد بانوان حسن روحانی در اصفهان بابیان اینکه دروغ و نیرنگ و فریب در سال۸۸ پایه‌گذاری شد و امروز نیز مدلی دیگر از این نوع ارایه می‌شود، اظهار کرد: مناظره‌ها نیز گاهی شبیه مناظره‌های گذشته می‌شود که در آن یک نفر فریب داد و دروغ گفت و پاسخگو هم نبود، در آن زمان انسان‌های بصیری در خصوص این فرد هشدار دادند.

وی افزود: امیدواریم پس از افتراهایی که به وزرای دولت مستقر زده می‌شود آن‌ها فرصت پاسخگویی پیدا کنند چراکه آمارهای دروغ علیه آنها منتشر می‌شود. البته امروز ملت ایران آگاه‌اند و مقایسه می‌کنند و سنگ محک دست این ملت است، مردم دیگر با این دروغ‌ها فریب نمی‌خورند.

این فعال سیاسی و مدنی اصلاح‌طلب تأکید کرد: دولت قبلی با این شعار که می‌خواهد فقر را ریشه‌کن کند و فساد را از بین ببرد آمد، آن‌ها نه فساد را ریشه‌کن کردند و نه فقر را بلکه اختلاس در دولتشان ایجاد شد و از مستضعفین حمایت نکردند. آسیب‌های اجتماعی افزایش یافت و ویژه خواری‌ها در همان دولت رخ داد، اما امروز مردم کاملاً آگاه هستند.

محتشمی پور با اشاره به اینکه در سال ۹۲ تیم امید اصلاح طلبان پیروز میدان شد، گفت: البته باید به این نکته توجه داشت که رأی ما همیشه در معرض لرزش و تلاطم است. ما می‌دانستیم که آقای روحانی چه ویرانه‌ای را تحویل گرفته و می‌دانستیم که مشکلات پیش پای ایشان راحت حل شدنی نیست، این آقایان امروز با چه مبنایی در مورد افزایش یارانه صحبت می‌کنند؟

وی با اشاره به اینکه رأی سال ۹۲ به روحانی باعث شد تا ۹۴ مجلسی شاداب و پویا و مردمی به وجود آید، ادامه داد: مردم در سال ۹۲ و ۹۴ به صلح و آرامش رأی دادند. امروز هم در مناظره‌ها و صحبت‌ها، کاندیداها باید صادقانه صحبت کنند.

این فعال اصلاح‌طلب، اظهار کرد: کسی که در شهرداری تهران تفکیک جنسیتی ایجاد کرده چگونه می‌تواند در مورد جایگاه زنان صحبت کند؟ کسی که با فرهنگ نظامی برخورد کرده و آموزش موسیقی را در فرهنگسراهای خود منع کرده چگونه امروز می‌تواند دایه دار موسیقی شود؟ توصیه من به این آقایان این است که به‌جای افترا و دروغ  برنامه ارایه دهند شاید رأی بیشتری نصیبشان شود.

محتشمی پور بابیان اینکه امروز می‌گویند آقای روحانی چه کرده است؟ تأکید کرد: این عینک بدبینی اگر از جلوی چشمتان کنار برود متوجه می‌شوید که طی این ۴ سال چه اتفاقاتی رخ داده است که خیلی نیازمند توضیح نیست چون مردم کارهای اساسی را دیده‌اند.