بانک جامع اطلاعاتی زنان با حضور معاون رئیس جمهوری رونمایی شد

بانک جامع اطلاعاتی زنان امروز، دوشنبه طی مراسمی با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری رونمایی شد.

مولاوردی در این مراسم گفت: این بانک اطلاعاتی ، شرایطی را برای زنان فراهم می کند تا به فرصت های عادلانه دسترسی داشته باشند و ما از این طریق، زنان توانمند و نخبه را شناسایی و به مسئولان معرفی می کنیم ؛ ضمن اینکه این بانک می تواند در اختیار مسئولان قرار گیرد.
وی به ضرورت راه اندازی این بانک اشاره کرد و افزود: بانک یاد شده با همکاری مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری و
با توجه به رویکرد تعاملی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و رویکرد دولت تدبیر و امید، راه اندازی شده است تا بتوانیم در یک فضای جدید اطلاعات زنان را داشته باشیم.
وی اظهار کرد: برنامه های مختلفی از ابتدای دولت یازدهم برای این رویکرد داشتیم که این برنامه با استفاده از ابزار نوین ارتباطی، محقق شده است.
مولاوردی ادامه داد: این سایت با توجه به اینکه زنان برخی از استان ها به داشتن این اطلاعات در استان ها نیاز داشتند تا مهارت ها و توانمندی های زنان نیز مشخص شود، راه اندازی شد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مبنای این بانک در مرحله اول اعتماد به کاربر و بعد از آن، صحت سنجی است و در مراحل بعدی با توجه به اینکه گروه های مختلف از طریق شبکه لینک خواهند شد ارتباط بین گروه ها را از طریق یک شبکه اجتماعی خواهیم داشت تا یک برنامه ریزی با اهداف مشخص برای آینده زنان داشته باشیم.
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه از این طریق برنامه ریزی برای زنان با زنان را خواهیم داشت، افزود:از طریق این سایت مجموعه اقتضائات و نیازها را در برنامه خودمان شاهد خواهیم بود.

منبع: ایرنا