دیروز با حضور اعضا صورت گرفت: انتخاب هیات مدیره موسسه رسانه، اندیشه و زن

دومین مجمع عمومی موسسه رسانه، اندیشه و زن (راز)، دیروز با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان برگزار شد.

در این مراسم که بیش از نیمی از اعضا در محل انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران گردهم آمده بودند، عذرا فراهانی، رییس هیات مدیره به ارایه گزارشی از اقدامات موسسه در سال گذشته پرداخت و اعضا را به طرح ایده های جدید درجهت تعالی برنامه های راز فراخواند. همچنین سارا خرم نهاد، خزانه دار موسسه نیز گزارشی از وضعیت مالی راز ارایه داد و بر پرداخت حق عضویت تمامی اعضا تاکید کرد.

در این جلسه، همچنین میزان حق عضویت سالانه در راز ۲ میلیون ریال تعیین شد که اعضا به آن رای مثبت دادند.

براساس این خبر، برگزاری انتخابات هیات مدیره موسسه رسانه، اندیشه و زن از دیگر برنامه های دیروز بود که براساس آرا، کتایون مصری، نفیسه زارع کهن، سارا خرم نهاد، مریم باقی، عذرا فراهانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و ساجده کیانوش راد و مریم تراشی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. سمت بازرسی موسسه نیز به سمیرا صدری به عنوان بازرس اصلی و ساغر کوهستانی به عنوان بازرس علی البدل رسید.

همچنین با توافق اعضای هیات مدیره جدید، عذرا فراهانی به عنوان رییس هیات مدیره، کتایون مصری به عنوان مدیرعامل و سارا خرم نهاد به عنوان خزانه دار در سمت خود ابقا شدند.

دراین جلسه همچنین، اعضای هیات مدیره راز از تمامی اعضا درخواست کردند تا ضمن همراهی با موسسه و حضور و مشارکت مستمر، ایده های خودرا برای بهبود عملکرد راز و پیشبرد اهداف آن ارایه کنند.

این جلسه با صرف افطاری اعضا به کار خود پایان داد.